تولید موتورسیکلت ملی!
 
پنج شنبه 21 / 10 / 1391برچسب:موتور,موتور سیکلت,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 حجازی عنوان کرد اگر اجرای این طرح بدون مشکل انجام شود طی یک سال آینده این کارخانه احداث و موتورسیکلت ملی تا سه سال آینده تولید و به بازار عرضه می گردد.وی با بیان اینکه حداقل استاندارد تولید این موتور سیکلت یورو3 است اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت های کوچک هزینه های بالا و قدرت مانور کمی دارند ، هنگامی که 15 شرکت باهم ادغام شوند توانایی مالی آنها افزایش یافته و می توانند از اطلاعات و شرایط روز دنیا، تجربه شرکت های تولیدکننده و طراح استفاده کرده و موتورسیکلتی برابر با نیاز مردم را تولید کنند.

وی در ادامه افزود: با اجرایی شدن این طرح می توان ارزبری این صنعت را تا مرز صفر کاهش داد و علاوه بر تأمین نیاز کشور که سالانه بالغ بر 500 هزار دستگاه موتورسیکلت است، می توان صادرات به عنوان یک برند ایرانی به کشورهایی که نیازمند این محصول هستند را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح سبب پایداری و اشتغال زایی برای صنعت کشور می گردد. در شرایط کنونی با وجود تحریم ها اتحاد این 15 شرکت موجب افزایش حجم سرمایه، توان فکری و قدرت اجرایی آنها شده و می توان اقدام به افزایش تولید قطعات داخلی نمود. همچنین با اجرای این طرح بانک ها با توجه به حجم بالای سرمایه شرکت تسهیلات بیشتری را اعطا می کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: طی بحث های کارشناسی در جلسه برگزار شده مقرر شد اساسنامه این طرح به زودی تهیه و پس از رفع نواقص و مباحث حقوقی برای شرکت ها ارسال شود. با توجه استقبال صورت گرفته انتظار می رود شرکت های بیشتری در این طرح شرکت کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1652
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3122
بازدید ماه : 2940
بازدید کل : 465764
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2